რა მუსიკას უსმენენ სხვადასხვა პროფესიის ადამიანები

სოციალურ ქსელში ხშირად ვაზიარებთ მუსიკას, გვაინტერესებს რას უსმენენ სხვები - ჩვენი მეგობრები თუ კოლეგები. ხშირად ინტერნეტში ვაწყდებით სტატიებს, თუ რა პროფესიის ადამიანები რომელი ჟანრის მუსიკას უსმენენ. დავინტერესდით, მოქმედებს თუ არა პროფესია და საქმიანობა მუსიკალურ გემოვნებაზე? ამ მიზნით ჩავატარეთ გამოკითხვა, რომლის შედეგებსაც გთავაზობთ სახალისო ინფოგრაფიკის სახით. მონაწილეობა 760-მდე ადამიანმა მიიღო. დასახელებული იქნა 200-მდე შემსრულებელი, რომელთაგან უპირობო ლიდერები არიან ბრიტანული ჯგუფები Coldplay (18%) და Radiohead (17%). გამოკითხვის მონაწილეები აგრეთვე უპირატესობას ანიჭებენ Pink Floyd-ს (10%), Red Hot Chili Peppers-ს (9%), U2-ს (9%) და Muse-ს (8%). ქართველი შემსრულებლებიდან ირაკლი ჩარკვიანი (3%) და ჯგუფი 33ა (2%) დასახელდა.

მონაწილეთა ძირითადი ნაწილი როკის მოყვარულია (მსუბუქი როკი - 7%, ალტერნატიული - 29%, მძიმე როკი - 16%, აგრეთვე მეტალის - 21%, ტრიპ ჰოპის - 10%, ელექტრონული მუსკის - 16%, მცირე რაოდენობით კლასიკური მუსიკისა და პოპის მოყვარულებმაც მიიღეს მონაწილეობა (4%).

მონაწილეთა უმეტესობა HR, ფინანსისტი, მარკეტერი და IT პროფესიონალია. როგორც აღმოჩნდა, HR პროფესიონალები უფრო მეტად ალტერნატიულ როკს უსმენენ, ფინანსისტები - ალტერნატიულ როკს და კლასიკურ როკს, მარკეტერები კლასიკურ და მძიმე როკს, ხოლო IT პროფესიონალები კი მძიმე როკის, ტრიპ ჰოპის და ელექტრონული მუსიკის მოყვარულები არიან.

ქვემოთ წარმოდგენილ ინფოგრაფიკაზე შეგიძლიათ ნახოთ, თუ რა პროფესიის ადამიანები რომელ შემსრულებლებს ანიჭებენ უპირატესობას

 

2017 წლის ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიები (პირველი 3 კვარტლის მონაცემებით)
HR მენეჯერების რჩეული კითხვები გასაუბრების ჩასატარებლად
სამსახურში დაგვიანების მიზეზები
ინტერვიუზე ხშირად დასმული კითხვები
რას ფიქრობს ხალხი განვითარებაზე?
2016 წლის ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიები
რა შემთხვევაში შეიცვლიდით სამსახურს? (გამოკითხვის შედეგები)
სამუშაო გარემოსა და ოფისის კულტურის კვლევის შედეგები
სამსახურის მაძიებელთა გამოკითხვის შედეგები (2016)
2015 წლის IV კვარტლის დასაქმების ბაზრის ანალიზი
საშუალო რგოლის მენეჯერების ჩართულობის ანალიზი
რატომ მიდიან თანამშრომლები მენეჯერისგან?
2015 წლის III კვარტლის დასაქმების ბაზრის ანალიზი
მოტივაციის შესაფასებელი გამოკითხვის შედეგები
2015 წლის I კვარტლის დასაქმების ბაზრის ანალიზი
2015 წლის II კვარტლის დასაქმების ბაზრის ანალიზი
სამსახურის მაძიებელთა გამოკითხვის შედეგები
ინტერვიუს კითხვების გამოკითხვის შედეგები