რეკრუტინგის 10 ყველაზე ინოვაციური კამპანია

საუკეთესო თანამშორმლების მოსაზიდად, დასავლეთ ევროპის ბაზარზე გავრცელებულია ტერმინი ომი ტალანტებისთვის (war for talent). კანდიდატების ყურადღების მისაქცევად, ომის მნიშვნელობა კომპანიებისთვის საინტერესო კაპმანიის ან რეკრუტინგის მეთოდების მოფიქრებაა, რითაც ისინი უნდა გამოირჩეოდნენ კონკურენტებისგან და შეძლონ რაც შეიძლება მეტი ადამიანის დაინტერესება.

Zoomforth (www.zoomforth.com) რეკრუტინგის მარკეტინგის სოფტვეარის მმართველი ჯგუფია, რომელმაც გამოაქვეყნა 10 ყველაზე ინოვაციური რეკრტუნგის მარკეტინგული კამპანია, სადაც კომპანიებმა შეძლეს საინტერესო და ხანდახან ხმაურიანი მესიჯებით კანდიდატების მოზიდვა. ვნახოთ, როგორია კრეატიული (და თან მარკეტინგული) რეკრუტინგული კამპანიების რეიტინგი კომპანიების მიხედვით:

#10. Carmax მეორადი ავოტომობილების ქსელი, რომელმაც თანამშრომლების სანაცნობო ქსელი პოტენციურ რეკრუტერებად და თანამშრომლებად აქცია. ამისათვის კომპანიამ თანამშრომლებს გადასცა ცისფერი სამაჯურები, წარწერით “ვის იცნობ”? (who do you know?). კომპანიის მენეჯმენტი ამბობს, რომ ახალი თანამშრომლების 36% ცისფერმა სამაჯურებმა მოიზიდა 

#9 გერმანული რეკრუტინგული კომპანია Jobsintown.de, რომელიც კანდიდატების ინტერესის მოსაზიდად პროვოკაციული პლაკატები გააკრა ბანკომატების, ყავის მაღაზიების, კაფეების და ტრანსპორტის გაჩერებაზე. პლაკატების შინაარსი ძირითად შემდეგია - ცხოვრება მოკლეა, იმისათვის რომ იმუშაო სამსახურში, რომელიც არ მოგწონს. 

#8 მაიკროსოფტი, რომლის კამპანიაც ბევრისთვის შესაძლოა ცნობილია. ამ კაპმანიით,მაიკროსოფტმა მოიზიდა ყველა ის კანდიდატი, ვისაც მათემატიკური ამოცანის ამოხსნა შეუძლია. კაპმანიის ფარგლებში, აპლიკაციის ფორმაზე მითითებული იყო ტელეფონის ნომერი, რომელიც უნდა ამოეხსნა კანდიდატს.

 

#7 ტვიტერის ვიდეოკამპანია. ჰაკერული კვირეულის დროს, კომპანიამ თანამშრომლები ჩართო რეკრუტინგის დამხმარე ვიდეობის გადაღებაში. ცხადია ზოგი ვიდეო ნაკლებად საინტერესო იყო, მაგრამ საუკეთესო ვიდეოში მოხვდა კომპანიის ყოფილი CEO კასტლო, ასევე ვიდეო აშარჟებდა კომპანიის ხალხის მართვის წესებს და თანამშრომლებს

#6 სარეკლამო კომპანია Jung Von Matt. Lorem Ipsum გრაფიკული დიზაინერებისათვის ნაცნობი სიტყვებია - ესაა დიზაინის პირობითი (უშინაარსო) სახელი. კომპანიამ კრეატიული დირექტორის მოსაზიდად სწორედ ამ Lorem Ipsum დიზაინის უკან “დამალა” ვაკანსია საკუთარ ვებგვედზე. 220,000 კანდიდატმა ვერ გაიგო კამპანიის შინაარსი (დიზაინის კოპირება მოახდინა მხოლოდ) და 15,000 მა ბმულზე დააწკაპუნა და ვაკანსიაც გახსნა

# 5, Red5Studios, კომპიუტერული თამაშების დეველოპერი კომპანია, CEO-მ 100 ყველაზე საუკეთესო დეველოპერს გაუგზავნა “საიდუმლო ყუთი” რეკრუტინგული მესიჯითა და შესაძლო კანდიდატის (მაგ: მისი მეგობარი) პერსონიფიცირებული ვებგვერდის ლინკით. რამოდენიმე დღის განმავლობაში, რეკრუტნგულ კამპანიაზე ინფორმაცია ხანძარივით გავრცელდა

#4 GrubHub საკვების დისტრიბუციის ონლაინ კომპანიაა, რომელმაც სნეპჩატი გამოიყენა სოციალური მედიის სტაჟიორის მოსაძიებლად. კომპანიამ მარტივი (6 ფოტო) სლაიდ შოუ გამოიყენა სადაც კანდიდატებს მათთვის საინტერესო დუდლის შერჩევით ამოარჩევდა. კამპანია იყო სახალისო, საინტერესო და ცხადია კანდიდატის უნარების შეფასებაც შეძლო

#3,Etsy, ხელნაკეთების ონლაინ რითეილერი, რომელმაც პროგრამისტების მოსაზიდად საკუთარ პროდუქციას პროგრამირების ჟარგონები შეურჩია და კამპანიას დაარქვა Code as Craft (კოდი, ანუ პროგრამირება როგორც ხელოვნება)

#2 Saatchi & Saatchi, ციფრული მარკეტინგის სააგენტო (digital marketing), რომელმაც კრეატიული კანდიდატების მოსაზიდად მობილურის აპლიკაცია შექმნა, სადაც ნებისმიერ მსურველს იდეის განთავსება შეეძლო. აპლიკაციის რამოდენიმეჯერ სარგებლობის შემდეგ (სიხშირის მიხედვით) იდეის ავტორი კომპანიის კრეატიული დირექტორისგან იღებდა მესიჯს, რომ კომპანია მას იღებდა გუნდის წევრად. ამავე აპლიკაციით, მომავალ თანამშრომელს და მენეჯერს ონლაინ დიალოგის საშუალებაც ჰქონდათ ერთმანეთის უკეთ გასაცნობად. როგორც ცნობლია, კამპანიამ სასურველი კანდიდატების რაოდენობა გააორმაგა და დაქირავების ხარისხი გაიზარდა. 

#1 იკეა (Ikea), რომელმაც ავსტრალიაში უზარმაზარი მაღაზიის გახსნის დროს საკმაოდ საინტერესო რეკრუტინგ კამპანია წამოიწყო. საინფორმაციო ბუკლეტი “Career instruction” (ინსტრუქცია კარიერაზე) იკეას ყველა შენაძენის ყუთში აღმოჩნდა და როდესაც მყიდველი შენაძენს გახსნიდა, გარდა ნივთის აწყობის ინსტრუქციისა, მას სამუშაოზე მოწყობის Career Instruction-ც ხელთ ჰონდა. ამ კამპანიით, იკეა შეეცადა საკუთარი კლიენტები გუნდის წევრებად გადაექცია. როგორც ცნობილია, Career instruction-მა 4820 კანდიდატი და 280 ახალი თანამშრომელი მოუტანა შედეგად კომპანიას.

სათაური
გამოქვეყნების დრო
"ერთ კომპანიაში დამიბარეს გასაუბრებაზე"
25.08.2017
როცა პროფესიის შეცვლა გვინდა
16.06.2017
ალდაგის სოციალური რეკრუტინგი
19.12.2016
მე რომ რეკრუტერი ვიყო
12.12.2016
თუ გინდა, რომ განვითარდე
05.12.2016
რა შეიძლება ვისწავლოთ უმუშევრობისგან?
28.11.2016
ფინკა ბანკი - ადამიანური კაპიტალის მართვის თანამედროვე მიდგომები - სისტემები და ინოვაციები
05.08.2016
JTI - ხალხის მართვის 230 წლიანი ისტორია
06.06.2016
10 ყველაზე საინტერესო და კრეატიული სამუშაო ოფისი
17.04.2016
საუკეთესო ოფისი მსოფლიოში
05.01.2016
ინტელის ინტერვიუს შეკითხვები
23.12.2015
როგორ გადაახალისა Netflix-მა ადამიანური რესურსები
22.12.2015
კომპანიები გამორჩეული ბენეფიტებით
17.12.2015
ბალანსი „ჩვენ“-სა და „მე“-ს შორის: საუკეთესო სამუშაო სივრცე მარტოობასაც გულისხმობს
16.12.2015
ამაზონის ინტერვიუს შეკითხვები
14.12.2015
14 საუკეთესო რეკრუტმენტ ვიდეო
30.11.2015
რა არის პირველი ინტერვიუ?
18.11.2015
საუბარი რეკრუტერთან - “მე შევესაბამები თქვენს მოთხოვნებს”
09.11.2015
სოციალური ქსელის რეკრუტინგის აპლიკაციები
05.11.2015
დელოიტის ინოვაციური რეკრუტინგი სოციალური მედიის საშუალებით
29.10.2015
ჩაანაცვლებს თუ არა CV ს ვიზიუმე?
28.10.2015
რა არის თქვენთვის მისაღები ხელფასი?
26.10.2015
შეგიძლიათ თუ არა სტრესულ გარემოში მუშაობა?
21.10.2015
რა უნდა იცოდეს CEO-მ ადამიანური რესურსის მართვაში
19.10.2015
აბრაამის ბრალია
12.10.2015
CV და 6 წამი
09.10.2015
ახალი თანამშრომლის სირთულეები
05.10.2015
Don’t worry, be happy!
02.10.2015
"ერთი წელია ვეძებთ"
25.09.2015
რატომ წამოხვედით სამსახურიდან?
23.09.2015
„დამიწერე სტრატეგია“
18.09.2015
რატომ არის თანამშრომლის შეფასება რთული?
15.09.2015