14 ქცევა რომლითაც მილენიალები მშობლებისგან განსხვავდებიან

მილენიალები,  თაობა , რომელიც დაიბადა  1981-1996 წლებში, დაკვირვებისა თუ კვლევის ხშირი ობიექტია. მილენიალების ქცევა მნიშვნელოვნად განსხვავდება მათი წინამორბედი X  და  განსაკუთრებით კი Baby Boomer თაობისგან.

მილენიალები საზოგადოების მნიშვნელოვან ნაწილს წარმოადგენენ და მათ უკვე შეძლეს და შეცვალეს ისეთი ინდუსტრიები, როგორიცაა კვება, ტანსაცმლით და აქსესუარებით ვაჭრობა და განათლების სისტემა.

მიუხედავად იმისა, რომ მილენიალებიც „იზრდებიან“, მათი ქცევა მათივე მშობლებისგან მნიშვნელოვნად განსხვავდება. Pew Research Center მა (აშშ) მორიგი კვლევა ჩაატარა და აღმოაჩინა, რომ ამ თაობას ურჩევნია  დაოჯახდეს 30- 35 წლის შემდგ, ისარგებლოს სტუდენტური სესხით და  არ დახარჯოს რესურსი საკუთარი ბინის ან სახლის შესაძენად.

Pew Research Center მა კვლევისას საინტერესო ახალი მახასიათებლები აღმოაჩინა მილენიალების შესახებ, კერძოდ:

მილენიალები არჩევენ შეიძინონ მზა საკვები და ისარგებლონ საკვების ადგილზე მიტანის სერვისით, ვიდრე თვითონ მოამზადონ სადილი- კვების ინდუსტრიამ უკვე გაითვალისწინა მილენიალის პრეფერენცია და შესაბამისად, სწრაფად ვითარდება foodtech, ანუ საკვების ადგილზე მიტანის ან ვირტუალური სამზარეულოებისა თუ რესტორნების ბიზნესი.

მილენიალები უპირატესობას ღვინოს ანიჭებენ- ეს თაობა  ალკოჰოლური სასმელის მოყვარული არ არის, მაგრამ სასმელებში ღვინოს ანიჭებენ უპირატესობას და შემდეგ ლუდს.

ლექციებზე დასწრების ნაცვლად, ურჩევნიათ ონლაინ სწავლება-კიდევ ერთი კვლევითი ორგანიზაციის Harris Poll ის  გამოკითხვის მიხედვით, 18-24 ასაკობრივი ჯგუფის გამოკითხულთა 69% აღნიშნავს, რომ მათ უფრო მეტი ისწავლეს ტექნოლოგიების დახმარებით, ვიდრე ხალხისგან, ანუ ლექტორებისგან

მილენიალები ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციას მარტივად აზიარებენ- ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციის კონფიდენციალურად დაცვა, ამ თაობისთვის უცხოა-  ფული მათთვის ტაბუდადებულ თემას არ წარმოადგენს. ისევ  Harris Poll კვლევის მიხედვით, გამოკითხულთა 30% არჩევს საკუთარი ანაზღაურების კოლეგებთან და მეგობრებთან განხილვას.

წელიწადში ორჯერ შეფასება მათთვის უცხოა- როგორც ჩვენი მკითხველისთვის ცნობილია, თანამშრომლების შედეგების შეფასება კორპორაციებში წელიწადში ორჯერ ტარდება. აღმოჩნდა, რომ მილენიალებს მათ მიერ შერულებულ სამუშაოებზე უკუკავშირის მიღების ეს მიდგომაც არ მოსწონთ და ხშირი უკუკავშირები ურჩევნიათ. შესაბამისად, იცვლება შეფასებისა და  უკუკავშირის მიდგომებიც და ცნობილმა კორპორაციებმა მილენიალების ეს ხედვა ასე „გაითვალისწინეს“ : IBM -მა 2016 წლიდან შემოიღო კვარტალური შეფასება და უკუკავშირი, მეთოდს კი ეწოდება Checkpoint; Amazon ის შეფასების მეთოდს ეწოდება “Any Time Feedback”, რომელიც ნებისმიერ დროს უკუკავშირის გაცემას გულისხმობს;  Deloitte -ში პროექტის დასრულებისთანავე შესაძლებელია უკუკავშირის მიცემა თანამშრომლისთვის, ეს  მეთოდი ცნობილია Snapshot ის სახელით ; Accenture- ყოველდღიური უკუკავშირი თანამშრომლის ან მენეჯერის ინციატივით. კორპორაციების ჩამონათვალი დიდია და კიდევ უფრო იზრდება, მაგრამ ფაქტია, ბიზნესი ითვალისწინებს მისი არსებული და მომავალი ტალანტების ინტერესებს..

მილენიალები არ მალავენ ინფორმაციას საკუთარი ბიუჯეტისა თუ  ფინანსური დანაზოგის შესახებ-განსხვავებით მშობლებისგან, მილენიალებს არ ერიდებათ საკუთარი ხარჯების შესახებ საუბარი, რადგან ისინი ისედაც ხელმომჭირნე მხარჯველები არიან და როგორც უკვე ავღნიშნეთ,  მათთვის ფულზე საუბარი ტაბუ დადებული თემა არ არის

კოჰაბიტაცია მათი მოგონილია- გამოკითხული მილენიალების 72% მიიჩნევს, რომ დაოჯახებამდე, უმჯობესია თანაცხოვრება. მათი აზრით, თანაცხოვრება სწორი გადაწყვეტილების  მიღებაში ეხმარებათ  და შესაბამისად, განქორწინების მაჩვენებელიც ნელნელა იკლებს

მილენიალებს ურჩევნიათ იქირავონ ბინა და შეიძინონ სახლი მოგვიანებით - დიახ, მილენიალებსაც უნდათ საკუთრი სახლი, მაგრამ ისინი ასეთი შენაძენისთვის ემზადებიან- აგროვებენ თანხას, ცხოვრობენ იჯარით აღებულ ბინებში და ელოდებიან „კარგ შეთავაზებას“, ანუ მათი ბიუჯეტისთვის შესაბამისი ღირებულების სახლის შეძენას.

მილენიალებს უყვართ Netflix და სერიალები- გამოკითხულთა 20% ამბობს, რომ მათ არ მოსწონთ ტრადიციული ტელევიზია და ურჩევნიათ Netflix ან Apple TV.

არ უყვართ ძვირადღირებული კურორტები- თუ წინა თაობა არჩევდა ძვირადღირებულ ან კომფორტულ კურორტებზე დასვენება, მილენიალებს უყვართ ბუნებაში კემპინგი და ჰაიკინგი

რჩევებისთვის არსებობს გუგლი- საოჯახო ან სხვა, პირადულ თემებზე რჩევის მისაღებად, მილენიალები კითხვას „გუგლავენ“, როცა მათი წინამორბედი თაობა X ( და დიდი ალბათობით, მილენიალების მშობლები) ამჯობინებდა რჩევის მეგობრებისგან მიღებას და ამისთვის „მეგობრული შეკრების“ ორგანიზებასაც.

მილენიალი მამები სოციალურ ქსელში აქტიურობენ- Survey Monkey სა და Time ის გამოკითხვის მიხედვით, 5 დან 4  მილენიალი მამა შვილის მიმართ სიყვარულს სოციალურ ქსელში ფოტოების  ხშირი გაზიარებითაც გამოხატავს.

მილენიალები „უცნაური“ ინვესტორები არიან - ახალი თაობა ტრადიციულ ბიზნესში ინვესტირებას ნაკლებ უპირატესობას ანიჭებს. სამაგიეროდ, მათთვის საინტერესოა    ვენჩურული კაპიტალდაბანდება და კერძო აქტივების მმართველი კომპანიები.

მილენიალები ბრენდების მყიდველებად ნაკლებად მოიაზრებიან- ამ თაობას არ ახასიათებს ძვირადღირებული ბრენდის სამოსის ან აქსესუარების შეძენა, მათი არჩევანია ე.წ fast fashion ბრენდები, მაგ: H&M და Zara

 თუ დავაკვირდებით, მილენიალების დამოკიდებულება საქმიანობის, სოციალური ნორმებისა თუ ეკონომიკური საქმიანობის მიმართ, წინამორბედებისგან იმდენად განსხვავებულია, რომ  იცვლება მმართველობითი სისტემებიც, პროდუქტის წარმოებაც და საინვესტიციო საქმიანობის შინაარსიც კი.. საინტერესოა რას შეცვლის Z თაობა, რომელიც მილენიალებისგან კიდევ უფრო მეტად განსხვავებული ღირებულების მატარებელია, მათ  early adopter უწოდებენ ( ტექნოლოგიური სიახლეების აქტიური „მომხმარებელი) და მათთვის მნიშვნელოვანია გარემო, ეკოლოგია და სოციალური პრობლემები.

სათაური
გამოქვეყნების დრო
5 რჩევა, რომელიც 'ორგანიზაციული რიტმის' სწორად აწყობაში დაგეხმარებათ
11.12.2019
გატესტეთ პრეზენტაცია არაფორმალურ გარემოში
09.12.2019
აშშ-ს შეიარაღებული ძალები ადამიანური რესურსის მართვის მოდელს ცვლის
06.12.2019
10 პროფესია, რომელიც 10 წლის წინ არ არსებობდა
04.12.2019
ნუ იფიქრებთ ჩარჩოებს მიღმა, ეძებეთ ახალი ჩარჩო
03.12.2019
ალბერტ აინშტაინის 10 გამონათქვამი
28.11.2019
სტარტაპი, სადაც მოხვედრა უფრო რთულია, ვიდრე ჰარვარდში
27.11.2019
რა მნიშვნელობა აქვს მენეჯერის მხარდაჭერას დასაქმებულისათვის?
25.11.2019
Growth Mindset- Microsoft-ის ახალი მართვის მოდელი ლიდერებისათვის
20.11.2019
თუ არ სწავლობთ, არ ხართ პასუხისმგებლიანი
18.11.2019
ჯეფ ბეზოსმა Amazon-ში PowerPoint პრეზენტაციები აკრძალა
15.11.2019
არის თუ არა სიცილი სამუშაო გარემოში პროდუქტიულობისა და კრეატიულობის საწინდარი?
13.11.2019
ROWE
08.11.2019
როგორ ახერხებს Google საუკეთესო ლიდერების იდენთიფიცირებას?
03.11.2019
რატომ გახდა HRM მარკეტინგული?
02.11.2017
რა ენაზე უნდა იყოს CV?
12.10.2017
“ახალ გამოწვევებს ვეძებ”
02.10.2017
"ერთ კომპანიაში დამიბარეს გასაუბრებაზე"
25.08.2017
როცა პროფესიის შეცვლა გვინდა
16.06.2017
ინსორსის 2016 წლის პროექტების სტატისტიკა
22.12.2016
ალდაგის სოციალური რეკრუტინგი
19.12.2016
მე რომ რეკრუტერი ვიყო
12.12.2016
თუ გინდა, რომ განვითარდე
05.12.2016
რა შეიძლება ვისწავლოთ უმუშევრობისგან?
28.11.2016
ფინკა ბანკი - ადამიანური კაპიტალის მართვის თანამედროვე მიდგომები - სისტემები და ინოვაციები
05.08.2016
JTI - ხალხის მართვის 230 წლიანი ისტორია
06.06.2016
10 ყველაზე საინტერესო და კრეატიული სამუშაო ოფისი
17.04.2016
საუკეთესო ოფისი მსოფლიოში
05.01.2016
ინტელის ინტერვიუს შეკითხვები
23.12.2015
როგორ გადაახალისა Netflix-მა ადამიანური რესურსები
22.12.2015
კომპანიები გამორჩეული ბენეფიტებით
17.12.2015
ბალანსი „ჩვენ“-სა და „მე“-ს შორის: საუკეთესო სამუშაო სივრცე მარტოობასაც გულისხმობს
16.12.2015
ამაზონის ინტერვიუს შეკითხვები
14.12.2015
14 საუკეთესო რეკრუტმენტ ვიდეო
30.11.2015
რა არის პირველი ინტერვიუ?
18.11.2015
საუბარი რეკრუტერთან - “მე შევესაბამები თქვენს მოთხოვნებს”
09.11.2015
რეკრუტინგის 10 ყველაზე ინოვაციური კამპანია
09.11.2015
სოციალური ქსელის რეკრუტინგის აპლიკაციები
05.11.2015
დელოიტის ინოვაციური რეკრუტინგი სოციალური მედიის საშუალებით
29.10.2015
ჩაანაცვლებს თუ არა CV ს ვიზიუმე?
28.10.2015
რა არის თქვენთვის მისაღები ხელფასი?
26.10.2015
შეგიძლიათ თუ არა სტრესულ გარემოში მუშაობა?
21.10.2015
რა უნდა იცოდეს CEO-მ ადამიანური რესურსის მართვაში
19.10.2015
აბრაამის ბრალია
12.10.2015
CV და 6 წამი
09.10.2015
ახალი თანამშრომლის სირთულეები
05.10.2015
Don’t worry, be happy!
02.10.2015
"ერთი წელია ვეძებთ"
25.09.2015
რატომ წამოხვედით სამსახურიდან?
23.09.2015
„დამიწერე სტრატეგია“
18.09.2015
რატომ არის თანამშრომლის შეფასება რთული?
15.09.2015